czwartek, 13 grudnia 2012

Kolejne drzewo w lesie.

Zaczynam pisać. Bez sensu. W lesie blogów sadzę kolejne drzewo ('po co wozić drzewo do lasu?'). Ale słowo się rzekło, zresztą - nie mam co robić ostatnio z wolnym czasem:D.
'Określić tematykę bloga'... lubię blogi modowe, ale... czy to dla mnie? Chyba jestem za mało ustabilizowana, by stabilizować blog. Myślałam o recenzjach książek. Uwielbiam czytać. Ale...czy to się sprzedaje? A z drugiej strony po co pisać, jeśli chce się być czytanym. Czyż nie powinno się tworzyć bloga dla siebie?



Zdjęcia z lipca:) - teraz za oknami jedynie śnieg...Ale przynajmniej, dzięki ujemnej temperaturze śnieg się utrzymuje, więc Kraków wygląda pięknie:) - już niedługo zamiast śniegu będzie 'ciapa'. Zima w miastach to przekleństwo...
Co mam na sobie?
kolczyki + wisiorek - Swarovsky,
bluzka - allegro.pl,
spodnie - Bershka ,
buty - Big Star

Dopiero uczę się obsługiwać Blogspot...:) Musicie mi wybaczyć.
Czy kolejną czynnością nie powinno być znalezienie fotografa? 
Complicated. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz